СХІДНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Головна » 2020 » Травень » 26 » Річні звіти за 2019 рік
09:54
Річні звіти за 2019 рік

РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА 2019 РІК

ПІДРОЗДІЛУ РАДІОМОВЛЕННЯ «РАДІО ДРУЖКІВКА»

СХІДНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Протягом 2019 року  підрозділом радіомовлення «Радіо Дружківка» було проведено роботу, спрямовану на широке інформування мешканців міста щодо освітлення нагальних проблем міста, шляхів їх вирішення, роботи місцевої влади, комунальних підприємств, відділу охорони здоровя, освіти, культури та інших, налагоджено співпрацю з органами місцевого самоврядування. Кожного дня до уваги слухачів надається інформація щодо останніх подій міста та країни в цілому.

Також 2019 році було придбано необхідне обладнання, що дозволило можливість більш оперативне інформувати населення,  вести прямі ефіри та налагодити взаємодію зі слухачами радіостанції  (розпочато прийом дзвінків та sms-повідомлень до студії, активовано студійний Viber).

Протягом звітного періоду було розпочато наступні інформаційні та розважальні програми

Інформаційні програми:

  1. «Власна думка» (Програма, що виходить у прямому ефірі, її гостями є фахівці з різних сфер, які обговорюють найбільш актуальні питання. Спеціалісти у галузі економіки, комунальної сфери, освіти, охорони здоров’я, культури, спорту та інших висловлюють власне бачення запропонованої теми.  Також працює телефон прямого ефіру, завдяки якому радіослухач може безпосередньо звернутися до гостя.
  2. «Пряма мова» (Інформування мешканців міста з перших вуст. До студії запрошуються посадовці, представники влади, комунальних підприємств, відділу освіти, охорони здоровя, інші).
  3. «Місто без обмежень» (Про життя та проблеми людей з обмеженими можливостями коментарі посадовців, поради фахівців).

Розважальні програми:

  1. «Ранок LIVE» (Інтерактивна інформаційно-розважальна програма в якій звучать свіжі новини України та світу, цікаві факти а також слухачам дається можливість замовити пісні, передати привіти).
  2. «Завтра.ua» (інформація та цікаві факти про нові технології світу).
  3. «Дивна робота» (Цікава інформація про незвичайну роботу, яка існує в світі та здивує кожного)
  4. «Вустами дітей» (Дізнаємось, як на серйозні речі у житті дорослих дивляться діти).
  5. «Кіно на вечір» (Новинки кіно, поради, що подивитися в вечері).

         У своїй програмній концепції мовлення «Радіо Дружківка»  безпосередньо орієнтується на виконанні умов ліцензії, передбачених Національною радою з питань телебачення і радіомовлення щодо жанрового розмаїття заявлених програм.

Усі проекти і програми «Радіо Дружківка» орієнтовані на неупереджене висвітлення подій, патріотичне виховання молоді і загалом подальшу розбудову України, популяризацію українських виконавців серед аудиторії радіостанції.

 

 

РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА 2019 РІК

РОБОТИ СХІДНОГО ЦЕНТРУ КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Установа надавала реабілітацію протягом року зарахованим особам з інвалідністю за видами реабілітації, що передбачені Державною типовою програмою реабілітації інвалідів, затвердженою постановою КМУ від 08.12.2006 № 1686 ( із змінами )

  1. Психолого – педагогічна :

Впродовж 2019 навчального року була проведена психологічна діагностика інтелектуальної сфери, пізнавальних процесів, (сприйняття, пам’яті, мислення, уяви), а також  самооцінки, комунікації та дрібної моторики.

 Загальна кількість дітей які отримали психолого – педагогічну реабілітацію в 2019 році становить 24 особи. 

У тестуванні приймали участь діти  з обмеженими можливостями, які проходять курс реабілітації в нашому центрі. За допомогою таких методик : "Вивчення перемикання уваги", оцінка стійкості уваги методом коректурної проби, дослідження особливостей розподілу уваги (методика Т.Е. Рибакова), методика "Визначення типу пам'яті" , методика "Прості аналогії", "Виключення зайвого" , методика "Вивчення саморегуляції", "Домальовування фігур", "Чарівна країна почуттів". Формування позитивних мотивацій, підвищення самооцінки дітей з інвалідністю. Дрібна моторика  розвивалась за допомогою різноманітних творчих завдань, поробок. Це ми робили  на інтегрованих заняттях, які проводилися кожен вівторок впродовж першого півріччя.

З початком реабілітації на кожну дитину заводиться індивідуальна картка психологічного супроводу дитини з інвалідністю. З початком року було проведено анкетування батьків. Діти були поділені на підгрупи за діагнозом та рівнем психічного розвитку , де кожна дитина також може займатися індивідуально. На кінець 2019 року загальна кількість дітей складає 14 осіб на психолого - педагогічній реабілітації та 3 дитини на фізичній реабілітації.

На індивідуально - корекційних заняттях  насамперед розвиваємо у дитини почуття безпеки, а потім – довіри до світу людей, налагоджуємо з нею спілкування хоча б через один інформаційний канал (орган почуттів) – зоровий, слуховий,  тактильний, жестовий, словесний. Звертаємо увагу на стан дитини й усіма можливими засобами знімаємо напругу, організовуємо , мобілізуємо психомоторну сферу, як основу розвитку психіки. Звичайно до соціалізації дитини треба привчати поступово, ще треба багато працювати як індивідуально так і в групах.

Заняття відбуваються з музичним супроводом та ігровим наповненням, мають розвивальний характер. В цьому році у групові та індивідуальні заняття введено нейропсихологічні вправи, ігри, які розвивають міжпівкульну   взаємодію. 

За 2019 рік у центрі СЦКРІ були проведені групові розваги («Україна колядує! Колядує вся земля!», «Заняття з арт –терапії – для особливих дітей», рухові ігри з дітьми з обмеженими можливостями «Великодні розваги», «Розфарбуємо світ різнокольоровими крейдами»,інтегроване заняття – розвага з розвитку мовлення та малювання «Консервуємо варення», розвага «Будуємо лего – містечко») семінари - тренінги ( «Складові гарного настрою», «Створення  умов позитивного мікроклімату в сімейних відносинах», семінар практикум для батьків «Грай разом з дітьми!», тренінг «Мотивація працівників, як дієвий засіб запобігання професійного вигоранню!» ), виставки малюнків («У Світі усе починається з мами», виставка поробок «Розмалюю писанку!», виставка малюнків до дня знань «Осінній вернісаж»). Також Свято Миколая та Новий рік, де діти отримали солодкі подарунки від спонсорів та волонтерів. Ці всі заходи допомогли дітям частковою інклюзією, початком поступового долучення до світу людей. Була проведена лекція для дорослих осіб з інвалідністю: «Психосоматичні захворювання».  Тематика заходів та розваг має деякі зміни з річним планом психолого-педагогічного відділу, це пов’язано з тим, що актуальність тем заходів змінювалась впродовж звітного періода. 

        Було проведено тестування батьків дітей з інвалідністю (13 осіб) за методикою «Батьківського ставлення» (ОРО) А.Я.Варга, В.В. Століна. Результатом якого було (в усіх батьків) повне прийняття особистості дитини, намагання допомогти, задовільнити усі потреби, огородити від труднощів. Інтерпретація цього тесту показує інтегральне емоційне ставлення до дитини.

         В червні 2019 року участь та отримання сертифіката у тренінгу «Створення та реалізація сучасних реабілітаційних послуг у громадах» у м.Запоріжжя. У жовтні 2019 року в рамках проекту «Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді»  участь у тренінгу з кейс-менеджменту «Технологія ведення випадку у роботі з дітьми та їх сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах».               

У листопаді 2019 була проведена діагностика співробітників СЦКРІ за опитувальником емоційного вигорання В.В.Бойко. У проведенні діагностики приймало участь 12 співробітників. Результат суми балів по всіх симптомах свідчить про відсутність емоційного вигорання в колективі СЦКРІ.

         Також, приймали учать у проекті «Місто своїми руками» яку проводила компанія ВЕСКО, та отримали установку спортивно - ігрового комплексу ( для дорослих осіб та дітей з інвалідністю) на базі нашого центру.

Протягом  2019 року  проводилися зустрічі з батьками, індивідуальні консультації (за запитом), на яких надавалися рекомендації та поради, з різноманітних питань. Кожна дитина отримує домашнє завдання наприкінці заняття, це дає змогу отримати зворотній зв'язок з батьками та самоорганізовувати навчальний процес.

 Впродовж 2019  року діти з інвалідністю, які мали мовленнєві вади, були охоплені корекційною логопедичною роботою в спеціальних групах комплексного типу  .  Загальна кількість дітей складає 24 осіб.

     У січні 2018 року було проведено комплексне логопедичне вивчення всіх сторін мови дітей-логопатів. Діти були поділені на підгрупи за діагнозом та рівнем мовленнєвого розвитку.

     На кожну дитину  був складений моніторинг у діаграмах результативності з корекції всіх сторін мовлення,  психічних процесів, дрібної моторики м'язів пальців рук та загальної моторики.

   Впродовж року проводилися індивідуальні та фронтальні заняття з уточнення правильної артикуляції звуків, з розвитку фонематичних  процесів, з підготовки дітей до аналізу та синтезу звукового складу слова, з розвитку лексико – граматичної та синтаксичної сторони мовлення.  Заняття мали чітку комунікативну направленість. Елементи мовної системи, які засвоювали діти-логопати, включалися безпосередньо в спілкування.

       Для покращення  корекційної роботи у 2019 р. логопедичний кабінет в достатній мірі був устаткований навчально-дидактичним матеріалом, але  потребує поповнення індивідуальними допоміжними засобами (дзеркалами, зондами РАУ).

     Для закріплення знань та навичок, отриманих на логопедичних заняттях, важливу роль відіграє тісний зв'язок і взаєморозуміння між логопедом та співробітникам психолого-педагогічної реабілітації. З цією метою велися щоденики взаємозв'язку між логопедам та батьками , та співробітникам психолого-педагогічної реабілітації, в якому записувалися завдання для закріплення вивченого матеріалу.

     На кожну дитину продовжується вестися зошит для домашніх завдань, в якому записуються вправи та завдання.  Це  дає змогу співпрацювати з батьками дітей-логопатів та здійснювати контроль за виконанням домашнього завдання.

     Протягом   2019 року проводилися індивідуальні консультування,  надавалися рекомендації  та  поради  батькам.

    У  грудні 2019 року була проведена  діагностика мовленнєвого розвитку дітей  з інвалідністю  які знаходяться на реабілітації і мають порушення звуковимови. Складений план для подальшої роботи логопеда.;

  1. Медична реабілітація :

Протягом року всі зараховані особи ( 56 осіб ) проходили реабілітацію під медичним спостереженням ;

  1. Фізичну реабілітацію отримали по видам, а саме
  • Консультування – 46 осіб;
  • Лікувальний масаж – 54 особи;
  • Лікувальна фізкультура – 52 особи;
  • Фізкультурно-спортивна – 28 осіб.

Реабілітація медична та фізкультурно-спортивна проводиться згідно призначень лікаря на обладнанні та тренажерах установи, а саме:

  • Блок м’язів для спини;
  • Біцепс-машина;
  • Жим в гору;
  • Тренажер для м’язів преса;
  • Трицепс-машина;
  • Стретчер;
  • Профілактор Євмінова;
  • Шведська стінка;
  • Реабілітаційна доріжка (локомоторна станція);
  • Велотренажер та інші приладдя.

 

 

Переглядів: 163 | Додав: vostokcenter2016 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar